טראמפ מינה יועץ לבטחון לאומי, ראש ל-CIA ותובע כללי

סשנס הוא בעל ראש משפטי ברמה עולמית והוא מוערך בידי עמיתיו המשפטנים. אני שמח שפלין יהיה לצדי בלחימה בטרור האיסלאמי הקיצוני. פומפיאו יהיה מנהיג מבריק ונחוש כראש ה-CIA
דוד קורצוייל No Comments on טראמפ מינה יועץ לבטחון לאומי, ראש ל-CIA ותובע כללי

טראמפ שוקל למנות את הגנרל דייויד פטראוס לתפקיד מזכיר ההגנה • א סיסי: פעולותיו של טראמפ יהיו שונות מהתבטאויותיו במהלך המרוץ לנשיאות • הושג הסדר טיעון בתביעה שסטודנטים ב"אוניברסיטת טראמפ" הגישו נגד טראמפ

דונאלד טראמפ צילום: איציק רויטמן
סשנס הוא בעל ראש משפטי ברמה עולמית והוא מוערך בידי עמיתיו המשפטנים. אני שמח שפלין יהיה לצדי בלחימה בטרור האיסלאמי הקיצוני. פומפיאו יהיה מנהיג מבריק ונחוש כראש ה-CIA
17:55
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ראה"מ נחרץ: שום החלטה בהאג לא תפגע במטרות המלחמה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנשיא האמריקני הנבחר דונלד טראמפ מינה באופן רשמי את חבר הקונגרס הרפובליקני מייק פומפיאו לראש סוכנות ה-CIA, את הגנרל בדימוס מייקל פלין ליועץ לביטחון לאומי, ואת הסנאטור ג'ף סשנס לתובע הכללי של ארה"ב. עם הכרזת המינויים אמר טראמפ: "סשנס הוא בעל ראש משפטי ברמה עולמית והוא מוערך בידי עמיתיו המשפטנים. אני שמח שפלין יהיה לצדי בלחימה בטרור האיסלאמי הקיצוני. פומפיאו יהיה מנהיג מבריק ונחוש כראש ה-CIA".

פלין כבר התחיל לעבוד וגורם ביטחוני בדרום קוריאה טוען כי שוחח עם היועץ החדש לביטחון לאומי ושמע ממנו כי תוכנית הגרעין של צפון קוריאה תקבל עדיפות גבוהה אצל הממשל החדש. עוד דווח כי היועץ אמר שיפעל לחיזוק הקשר החיוני בין שתי המדינות.

עוד דווח כי טראמפ שוקל למנות את הגנרל דייויד פטראוס, ראש ה-CIA לשעבר, לתפקיד מזכיר ההגנה בממשלו. כך מדווח עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל".

צפירת הרגעה נשמעת ממצרים כאשר נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי אמר כי פעולותיו של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ יהיו שונות מהתבטאויותיו במהלך המרוץ לנשיאות. בראיון לסוכנות הידיעות הפורטוגלית LUCA התייחס א-סיסי לעתידה של ארה"ב ומדיניותה במזרח התיכון ואמר "אין צורך לקפוץ למסקנות ולדאוג. יש להבדיל בין אמירות במהלך קמפיין לבין פעולות אמיתיות לאחר השבעת הנשיא".

במקביל, התובע הכללי של ניו יורק אריק שניידרמן מסר כי הושג הסדר טיעון בתביעה שסטודנטים ב"אוניברסיטת טראמפ" הגישו נגד נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, בגין הונאה. טראמפ ישלם 25 מיליון דולרים לתלמידים שנרשמו ללימודי שיווק, נדל"ן ויזמות – ולפי טענתם לא קיבלו תמורה הוגנת לכספם. שניידרמן הוסיף כי טראמפ ישלם מיליון דולרים לעיר ניו יורק על עבירה על תקנות החינוך בעיר.



0 תגובות